صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

گازرسانی به 1200 روستای کشور در هفته دولت

پروژه گازرسانی به یکهزار و 205 روستای سطح کشور همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد و در مجموع 114 هزار و 469 خانوار این روستاها از مزایای گاز برخوردار می‌شوند. 
کد خبر : 110089

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر ابراهیمی با اعلام خبر فوق افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی کشور افزایش یافته است.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که در این ایام، عملیات اجرایی گازرسانی به 556 روستا نیز آغاز می‌شود، اضافه نمود: با بهر‌ه‌برداری از پروژه گازرسانی به این تعداد روستا در مجموع 51 هزار و 831 خانوار از مزایای گاز برخوردار می‌شوند.
وی در ادامه به پروژه گازرسانی به شهرها اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال، هشت شهر در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و مرکزی به شبکه سراسری گاز پیوسته و 9 هزار و 867 خانوار از مزایای گاز برخوردار می‌شوند.
به گفته مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، در این ایام عملیات اجرایی گازرسانی به هفت شهر در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، قزوین و یزد نیز آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع 9 هزار و 752 خانوار از مزایای گاز برخوردار می‌شوند.
ابراهیمی با بیان این که همزمان با هفته دولت، 11 ایستگاه سی ان جی آماده ارائه خدمت به شبکه حمل و نقل می‌شوند، یادآور شد: گازرسانی به 263 واحد صنعتی نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی گازرسانی به 10 واحد صنعتی و یک ایستگاه سی ان جی نیز همزمان با هفته دولت امسال آغاز می‌شود.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که هشت هزار و 890 واحد مسکونی مهر در این ایام به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند، اعلام کرد: در این ایام 9 خط انتقال به شبکه سراسری گاز پیوسته و عملیات اجرایی احداث سه خط انتقال گاز نیز آغاز می‌شود.
ابراهیمی یادآور شد: همزمان با هفته دولت امسال در مجموع یکهزار و 518 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی 582 پروژه نیز آغاز می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر