صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

یزدانی: نبرد اصلی برای قهرمانی بین ایران و آمریکا است

حسن یزدانی پدیده کشتی ایران در سال 93 و ستاره مسابقات جام تختی که در آمادگی کامل به سر می برد گفت هیچ شناختی نسبت به حریفانش در مسابقات جام جهانی آمریکا ندارد.
کد خبر : 11004

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،حسن یزدانی کشتی گیر وزن 70 کیلو گرم که تنها نماینده کشورمان در این وزن است در خصوص مسابقات جام جهانی آمریکا گفت:خدا را شکر که مصدومیتم کاملا بر طرف شده‌است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برم در طول مدتی که در اردو بودیم تمرینات پر فشاری را انجام دادیم و فکر می کنم از نظر آمادگی همه بچه ها در شرایط ایده آلی باشند.


حسن یزدانی در ادامه با اشاره به حریفانی که در گروه ایران قرار دارند گفت: به اعتقاد من تیم های بلاروس و ترکیه حریفان سرسختی نیستند تنها تیمی که امکان دارد مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشد تیم آذربایجان است. با این وجود و با توجه به اینکه روسیه با تیم دوم خود در این مسابقات شرکت می کند نبرد اصلی برای قهرمانی میان دو تیم ایران و آمریکا است.


وی در ادامه در خصوص حریفانش در این مسابقات گفت: من خودم به شخصه از حریفانم هیچ شناختی ندارم باید ببینم کادر فنی چه نقطه نظراتی دارد به هر حال آنها شناخت بیشتری نسبت به حریفان دارند.


کشتی گیر جوان تیم ملی در پایان گفت: تمام سعی ام را می کنم تا در اولین حضورم در مسابقات آمریکا با دست پر به ایران بر گردم.


تیم ملی کشتی ایران بامداد چهارشنبه راهی آمریکا می شود تا روز جمعه در مراسم وزن کشی شرکت کند. این مسابقات نیز در روزهای 22و23 فروردین در شهر لس آنجلس برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی یزدانی
ارسال نظر