صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

اعلام زمان و مکان قطعی برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی

نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از 26 مهرماه تا 2 آبان ماه سال جاری همزمان با دهه دوم ماه محرم در تالار وحدت برگزار می شود.
کد خبر : 109963

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، این کارگروه در راستای تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی و ایرانی و استفاده از قابلیت‌های طراحی و دوخت و تولید در عرصه لباس‌های عاشورایی و هرچه بهتر برگزارکردن شعائر مذهبی و عاشورایی و تأثیر آن در شئونات مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه و کارکرد آن در سبک زندگی اسلامی و ایرانی، نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی را در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌کند.


تعظیم شعائر و احیای فرهنگ غنی اسلامی، ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های لباس مذهبی، عزاداری و عاشورایی، ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان، چهره‌های ماندگار و فعالان این عرصه، بررسی نقش لباس و کاربرد آن در ایام محرم و شیوه‌های انتقال فرهنگ عاشورا از جمله اهداف این نمایشگاه است.


نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی از 26 مهرماه تا 2 آبان ماه همزمان با دهه دوم ماه محرم در تالار وحدت واقع در خیابان حافظ،بلوار استاد شهریار برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر