صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
اولین روز هفته در جاده‌ها چه گذشت؟

7 کشته و 15 زخمی به دنبال انحراف به چپ و توجه نکردن به جلو رانندگان

معاون حمل و نقل مهندسی ترافیک پلیس راه راهور ناجا گفت: شنبه‌ای که پشت سر گذاشتیم، سه تصادف مهم در کشور اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن ١٥ نفر شد. البته خوشبختانه یکی از این تصادف‌ها کشته‌‌ا‌ی به جای نگذاشته است.
کد خبر : 109751

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ ابراهیم وهاب زاده - معاون حمل و نقل مهندسی ترافیک پلیس راه راهور ناجا درباره تصادف اول که ساعت ٢ بامداد روز شنبه در استان قزوین اتفاق افتاده گفت: طبق گزارش پلیس راه قزوین- همدان، یک دستگاه پراید با کامیون بنز در جاده فرعی دولت آباد با هم برخورد کردند که متاسفانه منجر به کشته شدن ٤ نفر و زخمی شدن یک نفر شده است، مقصر این تصادف راننده پیکان بوده که انحراف به چپ داشته است.
تصادف دوم که باعث تصادفات زنجیره‌ای شده، در جاده شریف آباد و ساعت ٨:٢٠ صبح دیروز اتفاق افتاده است. وهاب‌زاده با اشاره به اینکه این تصادف ٣ نفر کشته و ٨ نفر زخمی به جای گذاشته گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی با ١٣ دستگاه خودرو (٤ دستگاه وانت، ٤ دستگاه پراید و پژو ٤٠٥) در جاده شریف آباد برخورد کرد که مقصر، راننده کامیون کمپرسی به دلیل توجه نکردن به جلو بوده است.
سومین تصادف عصر دیروز در آذربایجان شرقی رخ داده که علت آن هنوز در دست بررسی است. وهاب زاده در این باره توضیح داد: طبق گزارش پلیس راه اهر-تبریز یک پراید در این محور واژگون شد که در نتیجه آن ٦نفر زخمی شدند، اما خوشبختانه کسی در این حادثه کشته نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر