صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
اسماعیل دوستی پیشنهاد کرد

تشکر شورای شهر تهران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از ریاست شورا درخواست کرد که از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در شورا تقدیر شود.
کد خبر : 10970

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اسماعیل دوستی در تذکر پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر تهران که در بوستان یاس برگزار شد، با اشاره به توافقات هسته‌ای صورت گرفته با غرب، گفت: ما در ایام نوروز شاهد دو اتفاق تاریخی بوده‌ایم که یکی از این اتفاقات توافق هسته‌ای و دیگری راه‌اندازی بوستان یاس بود.


وی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری گفت: از پیگیری‌های مجدانه جناب قالیباف نیز تشکر می‌کنم و به حق اگر ایشان نبود شاید این اتفاق رخ نمی‌داد یا شاید ضعیف ایجاد می‌شد.


عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بسیار خوشحالم که شاهد این اتفاق تاریخی بوده‌ام، ادامه داد: مطمئن هستم که سایر کلانشهر‌ها نیز از این اتفاق الگو گرفته و با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری می‌توانند مکان‌هایی که در اختیار مردم نیست را رهاسازی کنند.


دوستی ضمن تشکر از نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات گفت: این سازمان‌ها و نهاد‌ها پس از بیانات مقام معظم رهبری این اراضی را در اختیار شهرداری قرار دادند و پیشنهاد می‌شود به شکرانه راه‌اندازی بوستان یاس دیداری با مقام معظم رهبری داشته باشیم و مدال خدمت جهادی به قالیباف اهدا شود و پس از آن نیز شهردار تهران از رئیس سازمان پارک‌ها، شهرداران مناطق یک و ۴ و همچنین معاون خدمات شهری خود تقدیر کند؛ چراکه در دوران تعطیلات نوروز نیز فعالیت داشته‌اند.


عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران همچنین به توافقات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در مدت تعطیلات شاهد قدرت‌نمایی دیپلماسی هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی بوده‌ایم که قطعا هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و قدرت علمی تیم هسته‌ای و راهبری رئیس جمهور سبب این افتخار شده است و جا دارد از ریاست شورای شهر درخواست کنم که در این خصوص نیز از تیم هسته‌ای تشکر کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر