صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

خلعتبری: شرمنده اصفهانی‌ها شدیم/ قبل از بازی سلفی را هماهنگ کرده بودیم

مهاجم تیم سپاهان اصفهان شکست مقابل استقلال را باعث شرمندگی بازیکنان این تیم مقابل هواداران تیمش دانست.
کد خبر : 1097

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سپاهانی‌ها در حالی مقابل استقلال در لحظات پایانی شکست را پذیرفتند که در لحظات پایانی نیمه اول با زدن گل تساوی به پیروزی امیدوار شده بودند.


بازیکنان این تیم بعد از زدن گل تساوی با انداختن عکس سلفی در استادیوم خوشحالی خود را ابراز کردند کردند اما این خوشحالی تا پایان بازی ادامه نیافت.


محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تاکید کرد:‌ بازی بسیار سختی را مقابل استقلال انجام دادیم و از ابتدا در این مسابقه برای پیروزی تلاش کردیم اما نتیجه نداد.


وی ادامه داد:‌ شرمنده هواداران سپاهانی شدیم به خصوص آنها که کیلومتر‌ها راه را تا تهران آمده بودند و بازی را از نزدیک در ورزشگاه دیدند.


وی افزود:‌ تمام تلاش ما این بود که بتوانیم بهترین نتیجه را در این دیدار حساس به دست بیاوریم و حتی توانستیم کار را به تساوی هم بکشانیم اما در لحظات آخر حریف شکست را به ما تحمیل کرد.


خلعتبری درباره قضاوت این بازی به آنا گفت:‌ درباره داوری نمی‌توانم اظهار نظر کنم. ما بیشتر از اینکه به داوری فکر کنیم باید به بازی‌ خودمان مقابل حریف تمرکز داشته باشیم.


مهاجم تیم سپاهان اصفهان عنوان کرد:‌ به طور حتم در هفته‌های آینده روند پیروزی‌هایمان ادامه خواهد یافت و در نهایت سپاهان دوباره به روزهای خوب خود به مانند نیم فصل اول باز خواهد گشت.


بازیکن سپاهان همچنین درباره نحوه خوشحالی بعد از گل بازیکنان این تیم عنوان کرد:‌ اتفاق خاصی نبود قبل از بازی در نظر داشتیم اگر در این بازی گل زدیم بازیکنان تیم بعد از گل عکس سلفی بگیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان استقلال
ارسال نظر