صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
دبیرکل اتاق تعاون عنوان کرد

نقش 12 درصدی صنعت ساختمان در اشتغال کشور

دبیرکل اتاق تعاون ایران با تاکید بر رونق 12 درصدی صنعت ساختمان در بخش اشتغال کشور گفت: صنعت ساختمان به صورت مستقیم بر روی 200 حوزه و به صورت غیرمستقیم بر روی 300 حوزه تاثیرگذار است و 12.2 درصداشتغال کشور نیز به این بخش باز می گردد.
کد خبر : 109435

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، ماشالله عظیمی در حاشیه مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان افزود: بنا داریم تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین سبک‌سازی و مقاوم‌سازی در صنعت ساختمان نقشی در ایجاد اشتغال و رونق این بخش داشته باشیم.


وی درباره میزان مشارکت شرکت‌ها در نمایشگاه صنعت ساختمان تصریح کرد: اکنون هزار و 235 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حاضر هستند و با توجه به اینکه رونق یکی از الزامات بخش صنعت و ساختمان است بنابراین قصد داریم با برگزاری این نمایشگاه اقدامی در جهت خروج از رکود برداریم.


دبیرکل اتاق تعاون ایران با بیان اینکه برنامه‌ریزی اتاق برای برگزاری نمایشگاه صنعت و ساختمان درسال آینده در دو بخش است، ادامه داد: از مجلس و دولت درخواست داریم تا سیاست‌های تحریک بخش مسکن و ساختمان را مدنظر قرار دهند.


وی اضافه کرد: تأمین مالی مناسب در بخش‌های گوناگون صنعت ساختمان، پرداخت دیون پیمانکاران، تأمین مالی فعالین این بخش و برداشت قیود در بانک‌ها از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه دولت و مجلسی ها قرار گیرند.


عظیمی خاطر نشان کرد: استفاده از نوآوری و تکنولوژی جدید و محصولات تولیدی با تکنولوژی روز از جمله تفاوت‌های شانزدهین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمان با دوره های پیشین است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان مسکن
ارسال نظر