صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تماشاخانه استاد انتظامی میزبان سه نمایش جدید

تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به استقبال سه نمایش جدید می‌رود.
کد خبر : 109319

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، سه اثر نمایشی «سیه­ نامه باستان» به کارگردانی هادی حوری، «چار و سی» به کارگردانی خسرو امیری و «درها و دیوارها» به کارگردانی بهار رضی‌زاده از یکشنبه 24 مرداد در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌روند.


نمایش «سیه ­نامه باستان» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری روایتی با اقتباس از شاهنامه را طرح می‌کند. در این نمایش مرتضی زارع و فرامرز قلیچ خانی به ایفای نقش خواهند پرداخت و هلیا میرهادی طراحی صحنه و لباس و ساخت آکسسوار، محسن صمیمی فیلمبرداری و مولتی مدیا و مرشد محمد جواد خرمی آواز و ضرب و زنگ زورخانه را برعهده دارند.


نمایش «سیه نامه باستان» تا 17 شهریور هر روز ساعت 17:30 به روی صحنه می‌رود.



نمایش دیگری که در ساعت 19:30 در تماشاخانه استاد انتظامی پذیرای مخاطبان خواهد بود، نمایش «چار و سی» به نویسندگی و کارگردانی خسرو امیری است. در این نمایش کورش شاهونه به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند. از دیگر عوامل این نمایش می­توان به رسول کاهانی به عنوان دراماتورژ، محمد فرشته نژاد به عنوان آهنگساز و بهار ارجمند به عنوان تهیه کننده یاد کرد. این نمایش تا 17 شهریور به روی صحنه خواهد بود.



«درها و دیوارها» به کارگردانی بهار رضی‌زاده که از ساعت 21 به روی صحنه خواهد رفت، آخرین نمایش از مجموعه نمایش­های نیمه تابستان تماشاخانه استاد انتظامی خواهد بود.



در این نمایش مرضیه بدرقه، مهدی حسینی نیا و شوکا کریمی به ایفای نقش می‌پردازند. امیرحسین دوانی به عنوان طراح صحنه، سیاوش پاکره به عنوان نویسنده، علیرضا حبیبی به عنوان طراح نور، فربد مایین به عنوان ساخت موسیقی و مهرداد بهاالدینی به عنوان تهیه کننده، این اثر را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر