صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

حسینی: قطر و چین رقیبان فوق‌العاده‌ای هستند/ پرسپولیس با بودن استقلال معنا پیدا می‌کند

کاپیتان پرسپولیس گفت: تا آنجایی که من می‌دانم قطر در حال برگزاری دیدارهای دوستانه خود است. چین هم تدارک بسیارخوبی برای کسب موفقیت در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد.
کد خبر : 109311

سیدجلال حسینی پیش از سفر تیم ملی به ایتالیا در خصوص اردوی فلورانس به خبرنگار ورزشی آنا،‌گفت: «من ایمان دارم که تیم ملی می‌تواند با کارلوس کی‌روش و حمایت مردم بار دیگر به جام‌جهانی صعود کند. اردوی ایتالیا آغاز راه بلندی است که بیش از یک سال طول می‌کشد و امیدوارم که تیم ملی بتواند در این مسیر موفق شود. قطعا این اردو با برنامه مشخصی چیده شده و ما در ایتالیا به اهدافی که سرمربی تیم‌ملی دارد، نزدیک می‌شویم.»


مدافع تیم ملی در مورد اینکه تعطیلی یک ماهه لیگ برای انجام دیدار برابر قطر و چین لازم بود،‌ بیان کرد: «تا آنجایی که من می‌دانم قطر در حال برگزاری دیدارهای دوستانه خود است. چین هم تدارک بسیارخوبی برای کسب موفقیت در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد. ما نیاز داریم که خود را آماده کنیم و قطعا کی‌روش برای هماهنگی شاگردانش و اجرای دقیق خواسته‌هایش نیاز به زمان دارد تا در دو بازی اول که 6 امتیاز آن گام بلندی به سمت صعود به مرحله بعد است، موفق شویم.»


وی افزود: «اگر رقابت‌های لیگ را با دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم‌ها بعد از چهار هفته بازی هنوز به انسجام و هماهنگی مطلوبی نرسیدند. دلیلش هم کم بازی کردن بازیکنان در کنار همدیگر است. بهتر است واقع‌بینانه به مسائل نگاه کنیم و به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. الان پرسپولیس بهترین شرایط را در لیگ برتر دارد و صدرنشین است اما برانکو کوچکترین اعتراضی به تعطیلی رقابت‌های لیگ نکرد، با اینکه ممکن است این تعطیلی به تیمش لطمه بزند. تیم ملی در اولویت قرار دارد و برنامه مسابقات هم خیلی زودتر به باشگاه‌ها داده شده است. ما باید تا زمان بازی مقابل قطر تیم یکدستی شویم تا با شکست این حریف فوق العاده آماده به استقبال چین برویم و امیدوارم که در خاک این کشور هم موفق شویم.»


حسینی در مورد اینکه پرسپولیس در لیگ برتر تنها 4 گل در 4 بازی زده است، بیان کرد: «ما نیاز به این داریم که هماهنگ شویم و به نظرم که هماهنگی ما در هفته‌های آینده بیشتر می‌شود. همان‌طور که در بازی ها دیدید ما در هر بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق می‌کنیم. مسلما دقت مهاجمان تیم در هفته‌های بعدی بیشتر می‌شود و خواهید دید که پرسپولیس در پایان فصل آمار بهترین خط حمله لیگ را از آن خود می‌کند.»


کاپیتان پرسپولیس در مورد نگرانی‌هایی که در خصوص مصدومیت‌های بازیکنان در طول فصل وجود دارد و اینکه شاید پرسپولیس از کورس رقابت‌ها خارج شود، تصریح کرد: «مسلما مصدومیت و البته محرومیت بخش جدانشدنی رقابت‌های فرسایشی لیگ برتر است و پرسپولیس باید در سه جام بازی کند و قطعا نباید انتظار داشته باشیم که تیم‌های حریف مقابل ما به راحتی تسلیم شوند. آنها هم زحمت کشیده‌اند و حداکثر تلاششان را خواهند کرد تا از ما امتیاز بگیرند. پس در برخوردهایی که برای کسب نتیجه رخ خواهد داد، به طور حتم بازیکنان زیادی محروم و مصدوم می‌شوند. مهم این است که ما بتوانیم به خوبی برای غایبین خود جایگزین تعیین کنیم.»


حسینی در مورد اینکه کدام تیم رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی است و به نظر استقلال شانسی در رقابت‌های این فصل ندارد، عنوان کرد: «مسلما با بودن استقلال است که تلاش ما دیده می‌شود. البته که نباید ما را با یکدیگر مقایسه کرد. من مطمئن هستم استقلال به روزهای خوب خود باز می‌گردد. تیم‌های خوب دیگری هم هستند که رقیبان اصلی ما هستند. مسلما تراکتورسازی، استقلال خوزستان و سپاهان آماده هستند. با این حال ما همه تیم‌ها را رقیبان خودمان در راه قهرمانی لیگ برتر می‌دانیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر