صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

رستمی: با حمایت مردم طلا گرفتم/ برای وزنه‌بردار چینی دعا کردم

وزنه‌‌بردار طلایی ایران گفت: ایرانی ها باید همه جا ثابت کنند که بهترین هستند.
کد خبر : 109276

به گزارش گروه ورزشی آنا، کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلای المپیک 2016 ریو گفت: «خدا را شکر می‎کنم که توانستم با شکستن رکورد جهان و المپیک مدال طلای بازی‎های المپیک 2016 ریو را کسب کنم. در چند ماه گذشته به تنهایی تمرین کردم تا برای المپیک آماده شوم و از این بابت خدا را شکر می‎کنم که کمک کرد به هدفم برسم.»


وی با اشاره به حضور تماشاگران ایرانی در سالن ادامه داد: «مردم ایران نشان دادند هنوز به وطن خود عرق دارند و عاشقانه نمایندگان ورزش کشورشان را تشویق می‎کنند. اگر غیر از این بود و این حمایت‎ها را نداشتم، نمی‎توانستم مدال طلا را بگیرم.»


قهرمان دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو، تصریح کرد: «اگر چیزی قسمت باشد به دست می‎آید و اگر نباشد هم به دست نمی‎آید.»


رستمی با اشاره به رقیب چینی‎اش که در بازی‎های آسیایی اینچئون طلا را چنگ وی درآورده بود، عنوان کرد: «حتما فکر می‎کردید اتفاق اینچئون تکرار می‎شود اما شاید باورتان نشود وقتی این وزنه‎بردار می‎خواست وزنه آخر را بالای سر ببرد، برایش دعا می‎کردم چون در غیر این صورت مدال المپیک به من نمی‎چسبد. به همین دلیل این مدال بیشتر به دلم می‎نشیند.»


وی گفت: «اگر در بازی‎های آسیایی هم اگر می‎دانستم وزنه این ورزشکار چینی باقی مانده است، مطمئنا طور دیگری عمل می‎کردم و طلا را می‎گرفتم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر