صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
در اولین جلسه شورای اداری

سرپرست واحد بیضا: تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت امور است

سرپرست واحد بیضا در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای درآمدزایی در اولویت امور است.
کد خبر : 10919

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی اصغر پیرو در اولین جلسه شورای اداری این واحد افزود: با توجه به افت دانشجو و کاهش درآمدهای دانشگاه و جهت جبران این کمبود باید نگاه ویژه ای به تاسیس شرکت های دانش بنیان انداخت و نسبت به کسب درآمد های جدید کوشش و تلاش وافر داشته باشیم تا واحد بیضا دچار زیان دهی نگردد. بنابراین بدیهی است که تاسیس شرکت های دانش بنیان و کسب درآمد در اولویت امور خواهد بود .


وی گفت:تا کنون اقدامات اولیه خوبی درخصوص تاسیس شرکت های دانش بنیان انجام گرفته که از تمامی پیشنهادهای سازنده و نظرهای کارشناسانه اساتید و کارکنان در راستای رسیدن به این هدف و کسب درآمد غیر از شهریه دانشجویی استقبال و حمایت می کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد بیضا، تکریم ارباب رجوع به خصوص دانشجویان و توجه به دغدغه های اصلی آنها و تلاش در جهت رفع آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: نظر به تاکید ریاست عالیه دانشگاه از تمامی پرسنل زحمت کش واحد بیضا خواستارم تا با جدیت و مهربانی بیشتری نسبت به پیگیری امور دانشجویان و همچنین جذب دانشجو گام بردارند.


پیرو از زحمات و تلاش های مجدانه حوزه ها، طی سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد موفقیت و دستاوردهای بزرگ دانشگاه در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه درآمدزایی و کسب درآمدهای جدید باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر