صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

مولاوردی: شرایط فرزندخواندگی تسهیل شده است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به قانون جدید فرزندخواندگی در ایران تاکید کرد: در این قانون شرایط فرزندخواندگی تسهیل شده است. قطعا مجلس هم برای بهبود شرایط در کنار موسساتی است که امروز به عنوان بازوی اجرایی دولت قلمداد می‌شوند.
کد خبر : 109055

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شهیندخت مولاوردی در جریان بازدید از موسسه خیریه مهر طه و شنیدن مشکلات این موسسه در حمایت و نگهداری از دختران، گفت: باید مشکلات و خواسته‌های چنین موسساتی با مکاتبه با مسئولان ذیربط به ویژه معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور منعکس شود تا اگر احیانا در جایی نیاز به اصلاح است با تعامل سایر سازمان‌های مرتبط این اقدام انجام شود.


وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در مسیر رفع مشکلات و خلاءهای موجود، افزود: برای حل مشکلات و ضعف‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد. باید در تعاملی دو سویه میان همه دستگاه‌های مرتبط جهت حمایت از دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست اقدامات لازم انجام شود.


وی ادامه داد: بی‌تردید موسساتی همچون مهر طه به دلیل قرار گرفتن در مسیر اجرا در ریز مسائل و مشکلاتی قرار می‌گیرند که شاید ما در معاونت از آن مطلع نباشیم، لذا با انعکاس چنین مواردی می‌توانند زمینه اصلاح و بهبود را فراهم کنند.


معاون رئیس‌جمهور با اشاره به قانون جدید فرزندخواندگی در ایران تاکید کرد: در این قانون شرایط فرزندخواندگی تسهیل شده است. قطعا مجلس هم برای بهبود شرایط در کنار موسساتی هستند که امروز به عنوان بازوی اجرایی دولت قلمداد می‌شوند و بی‌تردید بدون مشارکت این موسسات دولت هم نمی‌تواند برنامه‌های خود را پیش برد.


مولاوردی به کار داوطلبانه در موسساتی مانند مهر طه اشاره کرد و افزود: باید قدر این عاشقانه و داوطلبانه کار کردن‌ها را بدانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر