صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

داعش از گروهک «توحید و جهاد» در ایران حمایت کرد

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای به‌طور رسمی حمایت خود از گروهک «توحید و جهاد» را اعلام و همزمان جمهوری اسلامی ایران را به انتقام تهدید کرد.
کد خبر : 108923

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از فارس، گروه داعش با انتشار بیانیه‌ای با اعلام حمایت خود از تروریست‌های اعدام شده گروهک «توحید و جهاد»، آنان را جوانان اهل سنت خواند و حکومت ایران را تهدید و اعلام کرد که انتقام این تروریست‌ها را خواهد گرفت.


داعش حکومت ایران را رافضه خوانده و از خانواده اعضای اعدام شده این گروهک تروریستی خواسته شده است که منتظر انتقام افراد اعدام‌شده باشند.


بنا به این گزارش، این گروهک تروریستی تکفیری بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در سال 88 با هدف تفرقه میان شیعه و سنی و احیای غائله‌های قومی در استان کردستان تشکیل شد.


12 مرداد دادگستری کل استان کردستان ایران از اعدام تعدادی از اعضای گروهک تروریستی «توحید و جهاد» خبر داد. به‌دنبال اعدام این تروریست‌ها که صدای برخی مدعیان حمایت از حقوق بشر را در غرب درآورد، اکنون صدای گروه تروریستی داعش نیز بلند شده است.


ترور روحانی برجسته اهل سنت، دو قاضی دادگستری، چهار نفر محیط‌بان و یک طلافروش در کردستان حاصل جنایت‌های گروهک «توحید و جهاد» است که در نهایت با تلاش نیروهای امنیتی استان، عاملان آن دستگیر و به جنایات خود در استان اعتراف کردند و در نهایت اعدام شدند.



انتهای پیام/

برچسب ها: تهدید داعش ایران
ارسال نظر