صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

قاضی: استقلال خوزستان را درخانه‌اش شکست می‌دهیم/ در کار هیچ‌کس دخالت نمی‌کنم

مهاجم نفت‌ تهران گفت: امیدوارم که بتوانم مهره تاثیرگذاری برای دایی باشم تا ضمن شاد کردن او تیمم را در رقابت‌های لیگ موفق کنم.
کد خبر : 108733

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار فردای نفت تهران در خانه استقلال خوزستان گفت: «ما هفته به هفته کامل‌تر شده‌ایم و این موضوع را در بازی هفته گذشته مقابل پدیده ثابت کردیم. در حالی ما به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب هستیم که تیم ما از بسیاری تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دیرتر جمع شده است ولی از آنجایی که علی دایی به خوبی می‌داند که چگونه تیم‌هایش را مهیای مسابقات لیگ کند،‌در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم. کاری که فصل پیش در صبای قم هم در انجام آن موفق بود.»


او افزود: «الان شرایط مان بهتر از زمان بازی با پدیده است و به همین خاطر توانایی آن را داریم که استقلال را در خوزستان شکست دهیم. این تیم با شکستی که هفته پیش برابر سپاهان متحمل شد، نشان داد که شکست‌ناپذیر نیست و می‌توان این تیم را مغلوب کرد. ما توجهی به اینکه استقلال خوزستان فصل پیش قهرمان رقابت‌های لیگ شده نداریم و به دنبال 3 امتیاز خارج از خانه تا خود را در جدول بالا بکشیم.»


وی در مورد اینکه موتور گلزنی‌اش روشن شده و برابر استقلال خوزستان هم می‌تواند گل بزند یا نه، بیان داشت: «وظیفه من این است که برای تیمم گل بزنم. گلی که هفته پیش به پدیده زدم هم حاصل یک کار تیمی بود که من ضربه آخر را به ثمر نشاندم. با این حال چیزی که از گلزنی من مهم‌تر است پیروزی و کسب 3 امتیاز از حریف است که امیدوارم فردا برنده از زمین خارج شویم.»


مهاجم نفت‌تهران در واکنش به این مسئله که علاقه خاصی به کار کردن با علی دایی دارد و جزو معدود بازیکنانی بود که همچون فصل گذشته با این سرمربی کار می‌کند، عنوان کرد: «علی دایی مربی بزرگی است و نیازی به تعریف من ندارد. او در کارهایش خیلی منظم است و من هم دوست دارم که با وی کار کنم. حرف او را به خوبی متوجه می‌شوم و سعی می‌کنم درون زمین دقیقا خواسته‌های وی را درون زمین پیاده کنم. امیدوارم که بتوانم مهره تاثیرگذاری برای دایی باشم تا ضمن شاد کردن او تیمم را در رقابت‌های لیگ موفق کنم.»


او در خصوص اینکه تیم نفت به بسیاری از بازیکنان فصل گذشته‌اش بدهکار است و او نگران این موضوع نیست که این فصل برای گرفتن پولش به دردسرهای زیادی بیفتد،‌ بیان کرد: «مسائل مالی هیچ بازیکنی به من مربوط نمی‌شود و من هیج‌گاه در این زمینه دخالتی نکردم. من با خواست علی دایی به نفت آمدم و نگرانی مالی ندارم. بیشتر بازیکنان به خاطر آنکه باشگاه‌ها در شرایط مالی مساعدی نیستند به موقع پول‌های‌شان را نمی‌گیرند و من هم این موضوع را به خوبی می‌دانم ترجیح می‌دهم به جای آنکه به چنین مسئله‌ای داشته باشم، تمرکزم روی موفقیت تیمم باشد.»


قاضی درباره اینکه به نظرش نفت‌تهران در رقابت‌های این فصل می‌تواند جزو تیم‌هایی باشد که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، اظهارداشت: «به نظرم از الان بخواهم در مورد آسیایی شدن تیم‌مان حرف بزنم، زود است. ما برای رسیدن به اهداف‌مان باید هفته به هفته پیش برویم و شاید در نیم فصل بتوان بهتر در مورد حضور در لیگ قهرمانان اظهار نظر کرد. ما توانایی آسیایی شدن را داریم اما بهتر است در شرایط فعلی سعی کنیم امتیارات خوبی جمع کنیم که در آینده به مشکل خاصی برنخوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر