صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

رحمان رضایی: بازی مقابل ماشین‌سازی حیثیتی است/ تراکتورسازی همیشه جز مدعیان بود

مربی تراکتورسازی تبریز گفت: همه بازیکنان تراکتورسازی حرفه‌ای هستند و نحوه برخورد با یکدیگر را در یک تیم بزرگ به خوبی بلد هستند.
کد خبر : 108672

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در این فصل جز مدعیان عنوان قهرمانی به حساب می‌آید موفق شد در هفته سوم رقابت‌ها در یک بازی تماشایی از سد پیکان بگذرد و فردا هم در هفته چهارم باید به مصاف ماشین‌سازی برود تا یکی از دربی‌های تبریز را برگزار کند.


رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تراکتورسازی برای بازی فردا مقابل ماشین سازی گفت: «ما یک بازی بسیار سخت مقابل ماشین‌سازی داریم. این تیم از لیگ دسته اول سقوط کرد اما با یارگیری خوبی که در نقل‌وانتقالات انجام داد به یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر تبدیل شد. این بازی از این نظر که دربی تبریز است حساسیت زیادی برای ما دارد چون هر دو تیم در این شهر طرفداران زیادی دارند. این بازی هم از نظر حیثیتی برای ما مهم است و هم از نظر جدول، چون می‌خواهیم جایگاه خودمان را در جدول ارتقا ببخشیم.»


وی در رابطه با عملکرد تراکتورسازی در هفته‌های اخیر لیگ برتر و بازی زیبای این تیم مقابل پیکان افزود: «ما در این فصل بازیکنان خوبی جذب کردیم و قطعا یکی از تیم‌های مدعی لیگ هستیم. در دو هفته اول از نظر شکل بازی مشکل نداشتیم ولی نتوانستیم امتیازات کامل را بگیریم اما در بازی مقابل پیکان تیم خودش را پیدا کرد و موفق شدیم با 3 گل این تیم را شکست دهیم، ضمن اینکه چند گل هم نزدیم.»


رضایی در خصوص حضور همزمان چند بازیکن بزرگ در تیم و استفاده کادر فنی از این بازیکنان بیان کرد: «از روز اول که این بازیکنان جذب شدند عده‌ای خواستند برای ما حاشیه درست کنند اما امیر قلعه نویی مربی بزرگی است و به خوبی می‌داند که چطور از این بازیکنان بازی بگیرد. ضمن اینکه همه بازیکنان تراکتورسازی حرفه‌ای هستند و نحوه برخورد با یکدیگر را در یک تیم بزرگ به خوبی بلد هستند.»


مربی تراکتورسازی تبریز در مورد هدف این تیم در این فصل مسابقات لیگ برتر گفت: «تراکتورسازی همواره جز تیم‌های پرقدرت لیگ بود به همین دلیل هواداران این تیم از تراکتور انتظار قهرمانی دارند. ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و تمام هدف خودمان را می‌گذاریم تا با ارائه بازی‌های خوب و نمایشی بتوانیم در این فصل در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر