صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

نامه نمایندگان به رؤسای مجلس و قوه قضائیه/ نام نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته‌اند را افشا کنید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رؤسای مجلس و قوه قضائیه برای افشای نام نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته‌اند، نامه نوشتند.
کد خبر : 1085

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، کمال‌الدین پیرموذن در حاشیه جلیه علنی امروز مجلس با تکذیب پاره کردن نامه درخواست نمایندگان به رئیس مجلس در خصوص افشای نام نمایندگانی که از محمدرضا رحیمی معلون اول احمدی‌نژاد پول گرفته‌اند، نامه را در اختیار خبرنگاران پارلمانی قرار داد. متن نامه به شرح زیر است:


بسمه‌تعالی


بردار گرانقدر جناب دکتر لاریجانی


ریاست مجلس شورای اسلامی


با سلام و تجدید ارادت


احتراما بطوریکه حضرتعالی استحضار دارید آقای رحیمی معاون متخلف اول رئیس جمهور دولت دهم اشعار نموده است که به یکصد و هفتاد نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم، پول پرداخت نموده است و افکار عمومی بجد از مجلس شورای اسلامی درخواست افشای اسامی پول اخذ نموده از ایشان را دارد فلذا در اعلام اسامی با مکاتبه با ریاست گرانسنگ قوه قضائیه، بذل توجه به عمل آورید.


به گزارش آنا، این نامه به امضای 23 نفر از نمایندگان رسیده است.


همچنین پیرموذن از ارائه نامه‌ای دیگر به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در همین زمینه خبر داد. متن نامه به شرح زیر است:


حضرت آیت الله آملی لاریجانی


ریاست محترم قوه قضائیه


با سلام و آرزوی توفق برای حضورتعالی و خدمتگزاران صدیق و دلسوز قوه قضائیه به پاس نعمتی که خداوند بی همتا بر ما نهاده است و اعتماد ملت را به نمایندگانشان معطوف داشته است و به پاس سوگندی که در را حفظ دین و آیین و تامین حقوق ملت یاد کرده‌ایم و به خاطر علاقه‌مندی و دلسوزی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهیدان و الاتبار این آب و خاک لازم می‌دانیم ضمن سپاسگزاری از اقدامات اخیر قوه قضائیه در محاکمه مفسدین اقتصادیٰ در جهت تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی، خواستار اعلام اسامی یکصد و هفتاد نماینده و نامزد مجلس هشتم پول اخذ نموده از آقای رحیمی معاون متخلف اول رئیس جمهور دولت دهم باشیم. این کمترین حق ملت رشید ایران اسلامی است که اطلاعات کافی از این افراد داشته باشند.


فرصت را برای اتجدید احترام و آمادگی برای همکاری در همه زمینه‌های با آن قوه محترم و شخص جنابعالی مغتنم می‌شماریم و بار دیگر برای شما و همه همکارانتان آرزوی توفیق داریم.


این نامه به امضای 20 نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر