صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛

تکریم ارباب رجوع در دستور کار حوزه تجهیزات پزشکی

مدیر کل نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: طرح تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین برنامه های حوزه تجهیزات پزشکی است.
کد خبر : 108450

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمود بیگلر با تاکید بر اینکه تسریع و دقت در انجام فعالیت‌ها در شکل گیری اعتماد مراجعه کنندگان به سیاست گذاری‌های ما بسیار موثر است، تصریح کرد: رویه فعالیت‌های ما باید به گونه‌ای باشد که ارباب رجوع یقین حاصل کند که سیستم ما تمام هم و غم خود را در رفع مشکلات آنها به‌کار می‌گیرد.


وی با نام بردن از طرح‌هایی چون الزام به ثبت تمام وسایل پزشکی در سامانه ثبت وسایل پزشکی و راه اندازی صدور الکترونیکی پروانه ساخت، پیگیری جدی و مستمر تکمیل اطلاعات در نرم افزار ثبت کالاهای پزشکی، تفویض اختیار به دانشگاه‌ها برای افزایش توان اجرایی و نظارتی کاستن از حضور فیزیکی ارباب رجوع در اداره کل و تسهیل در اجرای ضوابط و اصلاح فرآیندهایی مثل نحوه اظهار در سامانه EPL گمرک و ttac سازمان غذا و دارو، این اقدامات را از جمله فعالیت‌هایی برشمرد که با هدف تکریم ارباب رجوع و در راستای چابکی و چالاکی سیستم در این اداره کل نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی صورت گرفته است.


بیگلر با اشاره به اینکه دلیلی برای معطل ماندن کارها وجود ندارد، تصریح کرد: اگر فردی با درخواستی مشخص و در چارچوب ضوابط در روزهای مختلف و متمادی در ادارات ما مشاهده می‌شود معنایش ضعف سیستماتیک است.


وی اضافه کرد: قطعا در بین طرح‌های چندگانه تحول اداری که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری پیشنهاد شده است فعالیت‌هایی که در جهت تکریم ارباب رجوع بوده توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است.


مدیر کل نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه اگر خواسته منطقی مراجعان به صورت شایسته جلو نرود عدم رضایت بوجود می‌آید و این عدم رضایت به عرصه‌های بالاتر نیز رسوخ می‌کند، افزود: ادعا نداریم می‌توانیم عدم رضایت را حذف کنیم ولی می‌توانیم برای به حداقل رساندن آن برنامه ارائه کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر