صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

مقام عربستانی روزنامه «الاخبار» لبنان را تهدید کرد

روزنامه لبنانی «الاخبار» اظهارات تهدیدآمیز سفیر عربستان سعودی در لبنان را نقض آشکار آزادی بیان و مخالف با قوانین و مقررات بین‌المللی دانست.
کد خبر : 10791

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مدیر مسئول روزنامه «الاخبار» اظهارات «علی عواض عسیری» سفیر عربستان سعودی در لبنان را به منزله تهدید مستقیم کارکنان این روزنامه دانست و گفت: این اظهارات به مثابه نقض آشکار آزادی بیان در لبنان و نیز نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی است.


مدیر مسئول این روزنامه لبنانی سفیر عربستان در لبنان و دولت سعودی را مسئول هر گونه آزار و اذیت مالی، جسمی و روحی علیه کارکنان این روزنامه دانست و گفت که این روزنامه، بازخواست و شکایت از سفیر عربستان در لبنان را در دستگاه قضایی لبنان و دیگر نهادهای لبنانی، عربی و بین‌المللی حق خود می‌داند.


«عسیری» در گفت‌وگو با روزنامه «الوطن» چاپ عربستان گفته بود که روزنامه لبنانی «الاخبار» به انتشار خبرها و گزارش‌های کذب و دروغ و اتهام‌زنی به عربستان سعودی و مسئولان این کشور عادت کرده است و اکنون وقت آن فرارسیده که از این کار دست بردارد.


سفارت عربستان سعودی در «بیروت» پایتخت لبنان، تیم قضایی را به پیگرد حقوقی و اقامه دعوا علیه روزنامه «الاخبار» که به محور مقاومت گرایش دارد، مکلف کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان سعودی
ارسال نظر