صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

نماینده بناب:‌ به داد کارگران مجتمع فولاد برسید

نماینده مردم بناب در تذکری خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران مجتمع فولاد بناب شد.
کد خبر : 107885

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، ضیاء‌الله اعزازی در تذکرشفاهی امروز خود طی جلسه علنی مجلس روز خبرنگار را تبریک گفت و خطاب به رئیس‌جمهوری اظهار کرد: واقعا بیکاری بیداد می‌کند و رکود به عنوان مشکل اساسی جامعه است. گفته می‌شود از رکود گذشته‌ایم اما در جامعه اثراتش را نمی‌بینیم، انتظار می‌رود که با جدیت به این موضوع ورود و از کارگاههای کوچک حمایت جدی شود. البته جلساتی هم در مورد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود ولی هنوز مردم به خوبی نتیجه آن را ندیده‌اند.


وی در ادامه بیان کرد:‌ با عنوان مثال مجتمع فولاد بناب پیش از این دو هزار نفر نیرو داشته و کارگران در آن مشغول به کارند اما بیش از دو سال است که این مجتمع با مشکل مواجه شده و در حال تعدیل نیرو است و به هر جایی هم که مراجعه کرده‌ایم جوابی نگرفته‌ایم.


نماینده مردم بناب در مجلس افزود: خوشبختانه مسئولیت این کارخانه با آقای جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهوری است و همه مسئولان در جریان موضوع هستند اما کسی به داد اینها نمی‌رسد.


اعزازی در مورد وضعیت دریاچه ارومیه نیز گفت:‌هنوز چیزی در جهت نجات دریاچه ارومیه نمی‌بینیم. نمی‌دانم این اعتبارات که تخصیص یافته در کجا هزینه می‌شود البته شنیده‌ام که در دانشگاههای تهران هزینه می‌شود ولی اینکه درست است یا نه را نمی‌دانم.


انتهای پیام/

ارسال نظر