صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

کسب رتبه اول از سوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در طرح ضیافت اندیشه استادان

دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست در برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان رتبه اول را در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان همدان به خود اختصاص دهد.
کد خبر : 10780

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، میرمجید سید قریشی، معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی نامه‌ای به رییس واحد همدان اعلام کرد که در ارزشیابی به عمل آمده دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای مدیریت اجرایی طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 1393 حائز رتبه اول در بین دانشگاه های استان همدان شده و در سطح کشور نیز از دانشگاه های موفق و الگو است.


این ارزیابی در سه بخش برنامه‌های آموزشی، فوق برنامه های آموزشی و فوق برنامه‌های فرهنگی انجام شده است و در بخش آموزش دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست از 100 امتیاز ممکن 94 امتیاز را به خود اختصاص دهد.


در بخش آموزشی مواردی همچون رعایت استاندارهای مکان برپایی دوره ضیافت اندیشه، متن دورس ارائه‌شده، کیفیت محل برگزاری دوره، تعداد افراد شرکت‌کننده، نحوه اطلاع‌رسانی، رضایت مخاطبان و مدرسان و مستندسازی از روند کلاس‌ها ملاک و معیار ارزیابی این طرح در سراسر کشور است.








دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته است با مجموع 128 امتیاز حائز رتبه اول برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 1393 در استان همدان شود

در بخش فوق برنامه‌های آموزشی معیارهایی همچون، تفکیک مخاطبان بر اساس گرایش و رشته تحصیلی، برپایی مراسم افتتاحیه و اختتامیه در طرح ضیافت اندیشه، تهیه و ارسال عکس و فیلم از این مراسم مورد ارزیابی قرار گرفته است که دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست در این بخش 13 امتیاز را کسب کند.


در بخش فوق برنامه‌های فرهنگی نشست‌های علمی و هم‌اندیشی، برنامه‌های ویژه خانواده‌ها، برنامه‌های ورزشی و تفریحی و دیدار با علما مورد ارزیابی قرار گرفته که در این بخش نیز 21 امتیاز به این واحد دانشگاه اختصاص یافته است.


بر اساس این گزارش در مجموع دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته است با مجموع 128 امتیاز حائز رتبه اول برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 1393 در استان همدان شود.


طرح ضیافت اندیشه قرآنی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مدت یک هفته با حضور ۱۲۵ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در استان همدان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر