صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خبر داد

مترو در ایام نوروز ۶ میلیون مسافر جابه‌جا کرد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: مترو تهران در ایام نوروز با اعزام منظم قطار‌ها در خطوط پنج گانه توانست ۶ میلیون مسافر را جابه‌جا کند.
کد خبر : 10778

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه مترو در ایام نوروز سعی کرد تا خدمت‌رسانی خوب و مناسبی را به مسافران خود ارائه دهد، افزود: اولین قدم هم در این راستا اعزام منظم قطار‌ها در هدوی‌های مشخص و طبق برنامه بود.


وی گفت: در کنار ارائه سرویس‌دهی مناسب، سعی کردیم تا با اقدامات جانبی فضای نوروزی را در ایستگاه‌های مترو ایجاد کنیم.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه به ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو اشاره کرد و افزود: مترو تهران با فضاسازی ایستگاه‌ها و نصب بنر در قطار‌ها به استقبال بهار فاطمی رفت. نصب کتیبه با موضوع فاطمیه، اجرای نمایش محیطی در ایستگاه‌ها، اکران تیزر ویژه نوروز و فاطمیه در نمایشگر قطار‌ها و تهیه و توزیع نشریه بوی بهشت از دیگر اقدامات فرهنگی در این ایام بود.


۱۳۰ هزار گردشگر رایگان با مترو تهران سفر کردند


نایبی با بیان اینکه مترو تهران یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی برای گردشگران نوروزی پایتخت بود افزود: با توجه به تردد منظم قطار‌ها در خطوط پنج گانه مترو تهران این وسیله حمل و نقل عمومی توانست خدمات مناسبی را به مسافران نوروزی تهران ارائه کند که براساس آمار گیت‌های ورودی مترو، ۱۳۰ هزار نفر با استفاده از کارت گردشگری به طور رایگان از این وسیله استفاده کردند.


وی با اشاره به بازی فوتبال بین دو تیم ایران و افغانستان گفت: با توجه به استقبال افاغنه مقیم ایران از این بازی، شرکت بهره‌برداری اقدام به اعزام قطارهای فوق‌العاده کرد و در این روز ۴۵ هزار نفر برای رسیدن و بازگشت از استادیوم آزادی از خطوط مترو استفاده کردند.


از آماده باش بخش‌های ایمنی تا تعمیرات نوروزی


نایبی گفت: کاهش بار مسافران در ایام نوروز فرصت مناسبی را برای ما ایجاد کرد تا به تعمیرات نوروزی در سیستم‌های فنی مترو تهران بپردازیم که یکی از این اقدامات اصلاح شبکه برق فشار قوی خط ۵ بود.


وی یادآور شد: تمام تمهیدات برای تردد منظم قطار‌ها هم در نظر گرفته شده بود به طوری که تیم‌های تعمیراتی برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌ها در کنار تیم‌های ایمنی آماده‌باش بودند.


تغییر قیمت بلیت‌های مترو در سال ۹۴


وی ضمن اعلام تغییر قیمت بلیت مترو در سال ۹۴ تصریح کرد: براساس مصوبه شورای شهر تهران قیمت جدید بلیت مترو از امروز اعمال شد که براساس آن بهای بلیت مترو به طور متوسط ۵۰ تومان در بلیت‌های اعتباری افزایش یافت.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: همچنین قیمت بلیت تک سفره به ۶۰۰ تومان و بلیت دو سفره به هزار تومان تغییر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر