صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

جعفر کاشانی: باشگاه بزرگ مدیر بزرگ می‌خواهد/ باید زمینه بازگشت رضاییان فراهم شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری از روزی که در پرسپولیس شروع به کار کرد توانست کارها را به خوبی پیش ببرد و امیدوارم در آینده نزدیک این باشگاه به معنای واقعی تبدیل به یک باشگاه مدرن و استاندارد شود.
کد خبر : 107228

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره با طاهری و برانکو در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: «روز گذشته صحبت‌هایی را با آقای طاهری و برانکو داشتیم و از عملکرد این آقایان در فصل نقل و انتقالات رضایت کامل داریم. خوشبختانه کارها در باشگاه به خوبی انجام می‌شود و با مدیریت آقای طاهری هیچ مشکلی در امور پیش نمی‌آید.»


وی در مورد انتخاب حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بیان کرد: «باشگاه بزرگ مدیر بزرگ می‌خواهد و باشگاه استقلال هم به عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ ایران نیاز به یک مدیر بزرگ و لایق این باشگاه داشت. امیدوارم آقای حسنی‌خو هم در سمت جدیدش موفق باشد و بتواند برنامه‌های خودش را به خوبی در استقلال عملی کند.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با حکم مدیرعاملی طاهری در این باشگاه اظهار داشت: «آقای طاهری فراتر از یک مدیرعامل برای پرسپولیس کار کرد. هیچ وقت عنوان‌ها به انسان شخصیت نمی‌دهد و این افراد هستند که با کارهایشان به عنوان شخصیت می‌دهند. آقای طاهری از روزی که در پرسپولیس شروع به کار کرد توانست کارها را به خوبی پیش ببرد و امیدوارم در آینده نزدیک این باشگاه به معنای واقعی تبدیل به یک باشگاه مدرن و استاندارد شود.»


کاشانی در مورد بازگشت رامین رضاییان به ترکیب پرسپولیس گفت: «بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس به میدان می‌روند باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند، اما چون جوان هستند و بی‌تجربه، گاهی اوقات اشتباهاتی انجام می‌دهند. باشگاه‌های بزرگ هیچ وقت نیاز به بازیکن ندارند و این بازیکنان هستند که از طریق این باشگاه‌ها به شهرت می‌رسند. ما مخالف ترانسفر شدن بازیکنان نیستیم و بلکه می‌خواهیم این جوانان از طریق باشگاه ترانسفر شوند تا باشگاه‌های خارجی بدانند که پشت سر این بازیکن یک تیم بزرگ وجود دارد.»


وی ادامه داد: «باید زمینه برای بازگشت رضاییان فراهم شود و امیدواریم هر چه زودتر این کار عملی شود و این بازیکن تکلیف خودش را بداند.»


کاشانی در خصوص حرف و حدیث‌هایی که در مورد نحوه جذب بازیکنان اوکراینی پرسپولیس می‌شود افزود: «من چیز خاصی در مورد نحوه جذب این بازیکنان نشنیدم، ضمن اینکه ما در حال حاضر در هفته‌های نخست لیگ قرار داریم و الان صحبت کردن در مورد عملکرد فنی بازیکنان زود است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر