صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

شائبه‌های فراوان درباره اوکراینی‌های پرسپولیس

نمایش ضعیف بازیکنان اوکراینی پرسپولیس و نیمکت نشینی آنها باعث شده تا حضور آنها در پرسولیس به سوال بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال تبدیل شود.
کد خبر : 107115

به گزارش گروه ورزشی آنا، حضور نه چندان مثبت دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس در تمرینات و مسابقه این تیم مقابل فولاد علامت سوال‌هایی را درباره انتقال این دو به جمع قرمزپوشان به وجود آورده است.


در شرایطی که هرگز پیش از این بازیکنی با ملیتی اوکراینی در فوتبال ایران بازی نکرده پرسپولیس به ناگاه بعد از اردوی چند روزه در این کشور دو بازیکن نه چندان مطرح اوکراینی را به استخدام خود درآورده و در حال حاضر با سومین گزینه مشغول تست و مذاکره است. این در شرایطی است که شائبه‌هایی درباره چگونگی حضور و عقد قرارداد این بازیکنان کم نام و نشان با باشگاه بزرگ پرسپولیس وجود دارد.


در حال حاضر برانکو ایوانکوویچ بنابر روش کاری همیشگی خود از این دو بازیکن حمایت می‌کند و پشت آنها ایستاده اما اگر زمان بگذرد و کیفیت مدنظر هواداران ازاین دو بازیکن بیرون نیاید، باید در انتظار اتفاقات جدیدی بود.


باشگاه پرسپولیس و البته مدیرعامل باشگاه باید در زمین مسیر جذب این دو بازیکن اوکراینی توضیحات قانع‌کننده‌ای به مطبوعات بدهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر