صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

غفاری:‌ طیفی که بیت‌امام(ره) را تخریب می‌کند، نانش در اختلاف‌افکنی و دعواست/ برخی با انحصاری کردن رهبری به دنبال بازارگرمی برای خود هستند

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) تصریح کرد: طیفی که بیت‌امام(ره) را تخریب می‌کند، نانش در اختلاف‌افکنی و دعواست. اینان دروغ می‌گویند که به رهبری خیلی وابسته هستند. این‌ها برای خودشان حصار می‌کشند که ما به رهبر وابسته هستیم و می‌خواهند بازارشان را گرم کنند.
کد خبر : 106670

حجت‌الاسلام هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تخریب‌ بیت‌ امام(ره) اظهار کرد: قرآن درباره ماهیت قدرت می‌گوید که وقتی انسان به قدرت رسید طغیان می‌کند. یکی از راه‌های طغیان این است که برای اثبات خود دیگران را نفی کند. معمولا کسانی که به قدرت می‌رسند دیگران را تحمل نمی‌کنند و نمی‌توانند ببینند که دیگران هم به قدرت رسیدند.


وی ادامه داد: بیت امام(ره) دو ویژگی دارد؛ یکی اینکه سابقه تاریخی که غیرقابل خدشه است و همه می‌دانند امام(ره) چگونه رشد کرد. دوم شخصیت کاریزمای امام(ره) است. یعنی تصویر امام(ره) در دل‌ها و جان‌های مردم باقی مانده است. یادگاران امام(ره) هم تا مقدار زیادی این روحیه کاریزماتیک را دارند. یعنی سید احمد آقا و مرحوم سید مصطفی این روحیه را نیز داشتند.


غفاری گفت:‌ تمام قدرت‌ها بقایشان در بیان هویت خودشان است و این عیبی ندارد اینکه قدرتی ویژگی‌ها و فکر خود را مطرح کند اما بعضی‌ها هستند که کسب قدرتشان در گرو تخریب دیگران است و برای این کار نیز دار و دسته‌ای تنظیم کردند.


وی افزود:‌ در سال‌های اخیر حاج حسن آقا به اصلاح‌طلبان بسیار متمایل بود. چون ایشان جوان است و روحیه اصلاح‌طلبی دارد. بدون شک حاج حسن آقا کسی است که در اندیشه اسلامی جایگاه دارد و اهل مطالعه، تحقیق و اهل عرفان است.


غفاری تصریح کرد: بیت امام(ره) اساسا از اردوگاه اصلاح‌طلبی است. روزنامه رسالت به گونه‌ای بود که امام(ره) ارسال آن را به جبهه‌ها حرام کرد. چون روحیه بچه‌ها را خراب می‌کرد و منشأ دعوا و اختلافات شده بود. در همان سال‌ها جناح راست که الان به آن‌ها می‌گوییم اقتدارگرا و یا به تعبیر خودشان اصولگرایان، در کار دولت آقای میرحسین موسوی کارشکنی می‌کردند و امام(ره) خطاب به آقای میرحسین گفت که آنانی که در کار شما کارشکنی می‌کنند عرضه اداره یک نانوایی را ندارند.


عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) تأکید کرد: این طیفی که بیت‌امام(ره) را تخریب می‌کند، نانش در اختلاف‌افکنی و دعواست. اینان دروغ می‌گویند که به رهبری خیلی وابسته هستند. رهبری اعلام کرده که رهبر مردم ایران است. رهبر آن یک گروه و حزب نیست بلکه متعلق به همه است. اما این‌ها برای خودشان حصار می‌کشند که ما به رهبر وابسته هستیم و رهبر از ماست و می‌خواهند بازارشان را گرم کنند. این هم به زیان خودشان است، هم به زیان انقلاب است و هم به زیان آینده سیاسی کشور است.


گفت‌وگو از مهدی روزبهانی



انتهای پیام/

ارسال نظر