صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۲:۴۷ | ۰۷ / ۰۴ /۱۴۰۵
| |
جام جهانی 2026

واکنش سرمربیان اتریش و الجزایر به شایعه تبانی

سرمربیان اتریش و الجزایر پس از پایان دیدار، نسبت به حرف‌وحدیث‌های این دیدار واکنش نشان دادند.
کد خبر : 1065791

به گزارش خبرگزاری آنا، تساوی سه بر سه تیم‌های اتریش و الجزایر منجر به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی شد.

این موضوع در حالی رقم خورد که پیش از این، حرف‌وحدیث‌هایی در خصوص این دیدار شنیده می‌شد و همین موضوع باعث واکنش سرمربیان این دو تیم به این موضوع شد.

رالف رانگنیک سرمربی اتریش، پس از بازی گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود در ۱۲۰ ثانیه پایانی چه اتفاقی افتاد. حتی مسابقه‌ای به این اندازه دراماتیک را به یاد نمی‌آورم.

او ادامه داد: اگر پیش از مسابقه کسی می‌گفت بازی ۳ بر ۳ تمام می‌شود، هیچ‌کس باور نمی‌کرد. هر کسی روی چنین نتیجه‌ای شرط می‌بست، برنده مبلغ هنگفتی می‌شد. همه انتظار ۰-۰ یا ۱-۱ را داشتند. واقعاً باورکردنی نیست.

رانگنیک افزود: فکر نمی‌کنم کسی بتواند ادعا کند که این مسابقه نوعی تبانی یا همکاری میان دو تیم بوده است. البته برای ایران متأسفم.

ولادیمیر پتکوویچ سرمربی الجزایر نیز اظهار داشت: این فوتبال بود که پیروز شد. نتیجه ۳-۲ و سپس ۳-۳، همه چیز را توضیح می‌دهد. هر دو تیم اراده زیادی برای پیروزی داشتند.

پتکوویچ ادامه داد: حدود ۱۵ دقیقه هر دو تیم کمی منفعل بودند اما این از قبل برنامه‌ریزی نشده بود. می‌خواستیم حریف را محک بزنیم و شرایط بازی را بهتر درک کنیم تا در ادامه برتری پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha