صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۱:۵۳ | ۰۷ / ۰۴ /۱۴۰۵
| |

بقائی: توسعه روابط با عراق در صدر اولویت‌های تهران است

سخنگوی دستگاه دیپلماسی که همراه وزیر خارجه به بغداد سفر کرده است، در پیامی نوشت: توسعه روابط با عراق، که پیوند‌های عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.
کد خبر : 1065771

به گزارش خبرگزاری آنا، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه ساعتی پس از ورود هیأت سیاسی ایران به ریاست وزیر امور خارجه به بغداد با انتشار پیامی به زبان عربی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: 

«درود بر عراق بزرگ و برادر.

به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

توسعه روابط با عراق، که پیوند‌های عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.»

به گزارش آنا، سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان که در رأس هیأتی دیپلماتیک و به منظور دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات ارشد عراق و همچنین انجام هماهنگی مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب در عتبات عالیات، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) هفتم تیرماه وارد بغداد شد، با حضور در محل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و همراهانشان با نثار تاج گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و بعد از آن هم دیداری با فواد حسین همتای عراقی خود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha