صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۰۶:۰۰ | ۰۶ / ۰۴ /۱۴۰۵
| |

پاسخ نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا

به دنبال نقض آتش بس توسط رژیم عهد شکن آمریکا، نیروی دریایی سپاه پاسداران نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
کد خبر : 1065441

به گزارش خبرگزاری آنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال نقض آتش بس توسط رژیم عهد شکن آمریکا، نیروی دریایی سپاه پاسداران نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین

فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ

به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های مختلف از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس بند ۵ تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha