دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان
فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
کد خبر : 1065000
به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.
انتهای پیام/