دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت برخی بانکها اعلام شد
به گزارش خبرگزاری آنا، شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به اینکه اختلالات ایجادشده ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، اعلام کرد: این اقدام با هدف پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت دادهها و داراییهای مشتریان انجام شده است.
بر اساس این اطلاعیه، تیمهای فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال بررسی و رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهرهبرداری دوباره از خدمات کارتمحور در اسرع وقت فراهم شود.
شرکت خدمات انفورماتیک ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت وقفه پیشآمده در انجام امور بانکی، از کاربران خواست ضمن حفظ آرامش و شکیبایی، اخبار و اطلاعات تکمیلی درباره زمان بازگشت خدمات به وضعیت عادی را صرفاً از طریق درگاههای اطلاعرسانی رسمی و مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.
بر پایه این گزارش، خدمات مبتنی بر کارت در بانکهای یادشده تا زمان اطمینان از پایداری سامانهها و رفع کامل ملاحظات امنیتی، بهصورت موقت محدود شده است.
انتهای پیام/