پزشکیان راهی پاکستان شد
رئیسجمهور به همراه چند تن از اعضای هیأت دولت به پاکستان سفر کردند.
کد خبر : 1064831
به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود پزشکیان، رئیسجمهور بهمنظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر، بهویژه ۱۶۸ دانشآموز شهید مدرسه میناب که در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شد.
انتهای پیام/