صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۰:۲۵ | ۰۲ / ۰۴ /۱۴۰۵
| |

تمدید رایگان بودن مترو و اتوبوس تهران تا ۱۹ تیر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تمدید رایگان بودن خدمات مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیرماه خبر داد و گفت این تصمیم با تصویب اعضای شورای شهر تهران در جلسه چهارصد و شانزدهم به تصویب رسیده است.
کد خبر : 1064820

به گزارش خبرگزاری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در جریان چهارصد و شانزدهمین جلسه شورا اعلام کرد که خدمات مترو و اتوبوس در شهر تهران تا ۱۹ تیرماه به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه اعضای شورا اظهار کرد: با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رایگان بودن استفاده از ناوگان مترو و اتوبوس پایتخت تا پایان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب تمدید شد.

بر اساس این مصوبه، شهروندان تهرانی می‌توانند تا ۱۹ تیرماه از خدمات مترو و اتوبوس شهری بدون پرداخت هزینه استفاده کنند. این تصمیم با هدف تسهیل تردد شهروندان و پشتیبانی از برگزاری مراسم‌های پیش‌بینی‌شده اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha