تمدید رایگان بودن مترو و اتوبوس تهران تا ۱۹ تیر
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تمدید رایگان بودن خدمات مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیرماه خبر داد و گفت این تصمیم با تصویب اعضای شورای شهر تهران در جلسه چهارصد و شانزدهم به تصویب رسیده است.
کد خبر : 1064820
به گزارش خبرگزاری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در جریان چهارصد و شانزدهمین جلسه شورا اعلام کرد که خدمات مترو و اتوبوس در شهر تهران تا ۱۹ تیرماه به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به مصوبه اعضای شورا اظهار کرد: با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رایگان بودن استفاده از ناوگان مترو و اتوبوس پایتخت تا پایان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب تمدید شد.
بر اساس این مصوبه، شهروندان تهرانی میتوانند تا ۱۹ تیرماه از خدمات مترو و اتوبوس شهری بدون پرداخت هزینه استفاده کنند. این تصمیم با هدف تسهیل تردد شهروندان و پشتیبانی از برگزاری مراسمهای پیشبینیشده اتخاذ شده است.
انتهای پیام/