صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۸:۱۲ | ۳۱ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

موافقت با ارتقای مرتبه علمی ۶ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی

در دویست و سی و نهمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علامه طباطبائی با ارتقای مرتبه علمی شش عضو هیئت علمی موافقت شد.
کد خبر : 1064507

به گزارش خبرگزاری آنا، در دویست و سی و نهمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علامه طباطبائی که با حضور شجاع احمدوند، رئیس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد، با ارتقای مرتبه علمی چهار عضو هیئت علمی به مرتبه استادی و دو عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد.

در این جلسه «غلامرضا مستعلی پارسا، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی»، «غلامعلی چگنی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی»، «فرزاد غفوری، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی» و «غلامعلی کارگر، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی» به مرتبه استادی و «زهرا پورآقائی اردکانی، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی» و «مهدیه محمدتقی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی» به مرتبه دانشیاری ارتقا پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha