صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۰۶:۲۳ | ۳۱ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

قالیباف: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم

رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی در بدو ورود به زوریخ در صفحه شخصی خود نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم.
کد خبر : 1064301

به گزارش خبرگزاری آنا، محمد باقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکره کننده ایران در بدو ورود به زوریخ، پایتخت سوئیس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آن‌ها ما را می‌بینند و از ما انتطار دارند.

وی افزود: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha