قالیباف: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی در بدو ورود به زوریخ در صفحه شخصی خود نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود میدانم.
کد خبر : 1064301
به گزارش خبرگزاری آنا، محمد باقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکره کننده ایران در بدو ورود به زوریخ، پایتخت سوئیس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود میدانم. آنها ما را میبینند و از ما انتطار دارند.
وی افزود: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظهشماری میکنم.
انتهای پیام/