تیم ملی فوتبال برای بازی با بلژیک به لسآنجلس رفت
کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی دوم خود در جام جهانی راهی لس آنجلس شد.
کد خبر : 1064284
به گزارش خبرگزاری آنا، اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با بدرقه توسط رییس فدراسیون فوتبال و هواداران ایرانی-مکزیکی عازم فرودگاه شدند.
این پرواز با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس آنجلس پرواز کرد.
ملی پوشان ایران به محض حضور در لس آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس آنجلس برگزار خواهد شد.
سپس امیر قلعهنویی و سعید عزت الله از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/