صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۲۲:۵۳ | ۳۰ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

تیم ملی فوتبال برای بازی با بلژیک به لس‌آنجلس رفت

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی دوم خود در جام جهانی راهی لس آنجلس شد.
کد خبر : 1064284

به گزارش خبرگزاری آنا،  اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با بدرقه توسط رییس فدراسیون فوتبال و هواداران ایرانی-مکزیکی عازم فرودگاه شدند.

این پرواز با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس آنجلس پرواز کرد.


ملی پوشان ایران به محض حضور در لس آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس آنجلس برگزار خواهد شد.

سپس امیر قلعه‌نویی و سعید عزت الله از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha