صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۳:۵۱ | ۳۰ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

ژیمناستیک قهرمانی آسیا| احمدکهنی با غیبت دو ساله برنز گرفت

مهدی احمد کهنی با وجود غیبت اجباری دو ساله موفق به کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا شد.
کد خبر : 1064171

به گزارش خبرگزاری آنا، مهدی احمد کهنی، ملی‌پوش ژیمناستیک هنری ایران، در فینال وسیله دارحلقه مسابقات قهرمانی آسیا با کسب امتیاز ۱۴.۱ به مدال برنز رسید.

در این رقابت، یانگ هانون و ژانگ پاهنگ از چین مدال‌های طلا و نقره گرفتند. لازم به ذکر است کهنی پس از دو سال دوری اجباری از مسابقات، موفق به کسب این مدال شد.

پیش از این، امروز پوریا امانی‌فرد دیگر نماینده ایران در فینال دارحلقه جوانان به رقابت پرداخت و در پایان در رده ششم قرار گرفت.

فردا مهدی الفتی در فینال پرش خرک بزرگسالان و پوریا امانی‌فرد در بخش جوانان همین وسیله مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha