صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۳:۲۷ | ۳۰ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

کاراته قهرمانی آسیا| تیم مردان فینالیست شدند

تیم مردان کشورمان با برتری مقابل تیم ژاپن فینالیست شد و فردا به روی تاتامی می رود.
کد خبر : 1064161

 به گزارش خبرگزاری آنا، کومیته تیمی مردان ایران در دور نخست مسابقات قهرمانی آسیا برابر نپال به پیروزی سه بر صفر رسید. صالح اباذری، اسماعیل معتمدی و مهدی شهگل نفرات پیروز ایران بودند و بهمن عسگری هم به تساوی رضایت داد.
 
سپس شاگردان سجاد گنج‌زاده مقابل ویتنام به برتری سه بر یک دست یافتند. مهدی عاشوری، مهدی شهگل و علی اصغر آسیابری؛ پیروزی‌ها را کسب کردند. در حالی که صالح اباذری از حریفش پیش بود، هانسکو شد تا نماینده ویتنام برنده تاتامی باشد.
 
در نیمه‌نهایی و در رقابتی حساس و سنتی، ایران برابر ژاپن ایستاد و توانست این رقیب دیرینه را سه بر یک مغلوب کرده و راهی فینال شود. صالح اباذری، اسماعیل معتمدی و علی اصغر آسیابری نفرات برتر بودند و مهدی عاشوری هم شکست خورد.
 
با این اوصاف کومیته تیمی مردان ایران فردا برای کسب مدال طلا به مصاف اردن می‌رود. تیم مردان ایران پیش از این سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست آورده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha