صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۱:۴۱ | ۳۰ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

کاراته قهرمانی آسیا| کسب سهمیه مسابقات جهانی با فینالیست شدن

تیم ملی کاراته بانوان فینالیست شد و فردا برای کسب مدال طلا به میدان می‌رود.
کد خبر : 1064111

به گزارش خبرگزاری آنا، رقابت‌های کومیته تیمی در حال برگزاری است که تیم بانوان ایران با هدایت پگاه زنگنه به مصاف حریفان رفته است.
 
تیم ایران در گام نخست برابر چین تایپه به برتری دو بر یک رسید. فاطمه‌زهرا سعیدآبادی و مبینا حیدری در این دیدار پیروز شدند و سارا بهمنیار شکست خورد.
 
در دیدار بعدی، بانوان ایران با حساب دو بر صفر ازبکستان را مغلوب کردند. مبینا حیدری و فاطمه‌زهرا سعیدآبادی، پیروزی‌های ایران را رقم زدند.
 
شاگردان پگاه زنگنه در نیمه‌نهایی نیز برابر ویتنام به پیروزی دو بر صفر رسیده تا جواز حضور در فینال را کسب کنند. حنانه صالحی و فاطمه‌زهرا سعیدآبادی، بُردهای کشورمان را ثبت کردند. 
 
تیم کشورمان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف ژاپن می‌رود. همچنین این تیم با فینالیست شدن در آسیا، سهمیه مسابقات تیمی جهان را کسب کرد.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha