صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

کشف 115 میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق استان تهران

–فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش 115میلیارد و 75میلیون ریال خبر داد.
کد خبر : 106386

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، به مدت 72 ساعت در سطح شهرستان‌های استان به مرحله اجراء گذاشته شد.


وی افزود:در اجرای این طرح علاوه بر توقیف 15دستگاه وسیله نقلیه، 34نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل 32 پرونده قضائی تصریح کرد:در جریان این طرح سه تن داروی دام، 56 دستگاه کولر گازی، بیش از هشت هزار و 600 عدد لوازم خودرو، 76دستگاه تلویزیون، موتورسیکلت و نیز مقادیر زیادی سوخت قاچاق،سیگار و ... به ارزش 115میلیارد و 75میلیون و 150هزار ریال کشف شد.


ناظری با بیان اینکه مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز نیازمند یک عزم ملی است و همه باید احساس مسئولیت کرده و با جدیت پای کار باشند، از عموم مردم خواست، هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا را برای اقدام سریع و ضربتی پلیس، به تلفن یا پیامک 110، مرکز فوریت های پلیسی، گزارش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر