صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۱:۲۰ | ۲۸ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

قهرمانی آسیا| ۲ برنز برای کاتای ایران

تیم ملی کاتای ایران در بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، توسط علی زند در بخش مردان و فاطمه صادقی در بخش بانوان به دو مدال برنز دست یافت.
کد خبر : 1063792

به گزارش خبرگزاری آنا، در اولین روز پیکار‌های کاراته قهرمانی آسیا که از صبح امروز پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه در بالی اندونزی آغاز شده است؛ ۲ نماینده کاتای کشورمان در دو بخش انفرادی به میدان رفتند و موفق به کسب مدال برنز شدند.

در کاتا انفرادی علی زند ۷ بر صفر مین دوک فام از ویتنام را در اولین دیدار برد. در ادامه با نتیجه ۶ بر یک لاورنس نوپره از فیلیپین را مغلوب کرد در سومین دیدار ابوالهایجا رامی کاتارویی از امارات را ۵ بر ۲ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. زند در این ۷ بر صفر نتیجه را به سید سلمان الموسوی از کویت واگذار کرد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رقابت کسب مدال برنز شود.
او در دیدار رده بندی با نتیجه ۷ بر صفر از سد کیانکو ژنگ از چین گذشت و مدال برنز را از آن خود کرد.

فاطمه صادقی ابتدا ۷ بر صفر هان چول از کره جنوبی را مغلوب کرد و دور دوم ۵ بر ۲ شانون لئونگ کاتاروی سنگاپور‌ی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی ۷ بر صفر نتیجه را به اونو ماهو از ژاپن واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند و راهی رقابت کسب مدال برنز شد.

در دیدار رده بندی صادقی ۶ بر یک بر ییوهی تاو از چین به برتری رسید و صاحب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha