صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۰:۳۴ | ۲۸ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

۳۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از شناسایی و جمع‌آوری ۳۵ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در جریان اجرای طرح مهتاب در این استان خبر داد.
کد خبر : 1063783

به گزارش خبرگزاری آنا ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، امید رفیعی اظهار کرد: در چارچوب اجرای طرح مهتاب و با تلاش همکاران دفتر حراست و گروه‌های اجرایی مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارز، با همراهی پلیس امنیت اقتصادی استان و در جریان بازرسی‌های مستمر، ۳۵ دستگاه ماینر غیرمجاز از دو واحد تجاری شناسایی و کشف شد.

وی افزود: این دستگاه‌ها بدون دریافت مجوز‌های قانونی و با استفاده غیرمجاز از برق شبکه توزیع، موجب افزایش بار مصرف و فشار بر زیرساخت‌های تامین انرژی شده بودند و پس از شناسایی، جمع‌آوری و متخلفان به مراجع ذی‌ربط معرفی و مشمول جریمه قانونی شدند.

مدیرعامل برق قم با اشاره به ادامه‌دار بودن طرح برخورد با استخراج غیرمجاز رمزارز یادآور شد: اقدام‌های نظارتی و عملیاتی در این زمینه به صورت مستمر ادامه دارد و در دستورالعمل جدید، سقف پاداش گزارش‌دهندگان نیز تا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

رفیعی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha