صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۸:۱۳ | ۲۷ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

«طرح تجمیع» ساختمان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی احیا شد

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: ساختمان آموزشی شماره یک در پردیس شهید رضایی‌نژاد به عنوان نخستین پروژه طرح تجمیع دانشگاه در ۸ طبقه و با زیربنای حدود ۲۰ هزار مترمربع در حال ساخت است و تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی رسیده است.
کد خبر : 1063719

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد:  ساختمان آموزشی شماره یک در پردیس شهید رضایی نژاد به عنوان اولین ساختمان از مجموعه ساختمان‌های طرح تجمیع دانشگاه، در ۸ طبقه و با زیربنای حدود ۲۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

بر اساس گزارش ارائه‌شده در بازدید رئیس و مسئولان دانشگاه، پیشرفت فیزیکی پروژه حدود ۵۰ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله اجرای زیرساخت‌های تاسیساتی و نازک‌کاری قرار دارد.

این پروژه که پس از وقفه‌ ی ناشی از جنگ تحمیلی سوم متوقف شده بود، با رفع موانع مالی، مجدداً فعال شده و در مسیر تکمیل قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha