صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۶:۱۸ | ۲۵ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

پزشکیان: جمعه تفاهم‌نامه امضا خواهد شد

رئیس جمهور گفت: تفاهم خاتمه جنگ میان ایران و آمریکا با هماهنگی صورت گرفته، قرار است روز جمعه به امضا برسد.
کد خبر : 1063208

به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود پزشکیان در حاشیه همایش سراسری «حکمرانی هم‌افزا» با حضور استانداران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران کشور در وزارت کشور، درباره اقدامات صورت گرفته روز گذشته برای امضای تفاهم خاتمه جنگ میان ایران و آمریکا، اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته، مصوب شد روز جمعه این روند را امضا کنند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه از قبل اختیارات به استانداران تفویض شده است، گفت: مدیریت صحیح شرایط جنگ به خاطر تفویض اختیاراتی بود که به استانداران صورت گرفت.

وی با طرح این پرسش که چرا نسبت به اداره کشور در شرایط جنگ اعتراض نشد، بیان کرد: این مهم با اقدامات و کارهایی که استانداران و فرمانداران انجام دادند، محقق شد. همه کمک کردند و در حالی که دشمن تصور می‌کرد کشور در زمان جنگ از هم خواهد پاشید و بازار، ادارات و سیستم بر هم خواهد ریخت، شرایط به خوبی مدیریت شد و این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha