صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۴:۵۳ | ۲۴ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

اجرای طرح رفع سد معبر در محور مترو قلهک تا مترو شریعتی

اجرای طرح رفع سد معبر در محور خیابان شریعتی، حدفاصل ایستگاه مترو قلهک تا ایستگاه مترو شریعتی با محوریت شهرداری منطقه ۳ و همراهی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران انجام شد.
کد خبر : 1062921

به گزارش خبرگزاری آنا، در راستای ساماندهی معابر شهری و تسهیل تردد شهروندان، طرح رفع سد معبر در محور خیابان شریعتی از محدوده مترو قلهک آغاز شده است.

در همین راستا، جلسه‌ای با حضور مسئولان اداره معبر شرکت شهربان و حریم‌بان و مدیران شهرداری منطقه ۳ به منظور هماهنگی و بررسی روند اجرای این طرح برگزار شد و نحوه اجرای عملیات و هماهنگی‌های لازم مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین حسن مقیسه‌ای، مدیر اداره معبر شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، به همراه ناظران این اداره از روند اجرای طرح بازدید میدانی به عمل آورد. در جریان این بازدید، ضمن بررسی وضعیت معابر در محدوده اجرای طرح، نکات و دستورالعمل‌های لازم برای اجرای مطلوب طرح به نیروهای مستقر در محل ابلاغ شد.

مقیسه‌ای در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت صیانت از حقوق شهروندان گفت: اجرای طرح‌های رفع سد معبر با هدف ایجاد نظم در معابر، تسهیل تردد عابران و ارتقای کیفیت محیط شهری انجام می‌شود و نظارت مستمر بر روند اجرای این طرح در دستور کار اداره معبر قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha