صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۰:۵۴ | ۲۵ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد:

واکنش رئیس هیات مدیره گل‌گهر به شایعه بازنشستگی اسفندیارپور

رئیس هیأت مدیره باشگاه گل‌گهر نسبت به موضوع بازنشستگی مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.
کد خبر : 1062898

به گزارش خبرگزاری آنا، در حالی‌که در روزهای اخیر، صحبت‌هایی مبنی بر بازنشستگی محمد اسفندیارپور مديرعامل باشگاه گل‌گهر شنیده می‌شد، اصغر حدیدی رئیس هیأت مدیره باشگاه گل‌گهر نسبت به آن واکنش نشان داد. 

اصغر حدیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در این خصوص اظهار داشت: این‌ها حاشیه‌هایی است که ساخته شده است. او با قدرت در حال انجام کار خود است. آقای اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در حال انجام وظایف خود است. این مسائل نیز اگر در سیستم برنامه‌ای وجود داشته باشد، معمولاً اطلاع‌رسانی می‌شود. ما تاکنون هیچ بحثی درباره بازنشستگی آقای اسفندیارپور نشنیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: قرار هم نبوده چنین موضوعی مطرح شود. حالا اینکه این مسئله از کجا مطرح شده، دنبال آن نیستیم. او یکی از سرمایه‌های مجموعه، یکی از سرمایه‌های ورزشی ایران و یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران و در حال انجام کار خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha