پیام بقائی در سالگرد تجاوز نظامی اسرائیل و آمریکا علیه ایران
به گزارش خبرگزاری آنا، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، امروز (یکشنیه) ۲۴ خردادماه در پیامی به مناسبت سالگرد تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران در خرداد ۱۴۰۴، در شبکه ایکس نوشت: به خیال خام پیروزی، بدعهدی را دروازه شبیخون کردند و بر سرزمینی تاختند که مقاومت و عزم پولادینش در به هزیمت کشاندن دشمنان، شهره آفاق تاریخ است.
وی افزود: امروز سالروز آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی -با همراهی آمریکا- است؛ هجومی که با ترور بزدلانه مدافعان وطن و حمله به تأسیسات هستهای همراه شد، اما در نهایت، اراده استوار و مقاومت و از جان گذشتگی ملت ایران، رویای دشمنی را که امروز معترف است: «همه کار کردیم»، به شکست و سرافکندگی بدل ساخت تا الگویی مثالزدنی از اقتدار، پایداری و عزتطلبی در جریده روزگار ثبت شود.
مردانه از حلاوت هستی گذشتهایم
این شهد را به کار مگس کردهایم ما
چون صبح تا ز مشرق هستی دمیدهایم
جان در تن جهان به نفس کردهایم ما
صائب تبریزی
انتهای پیام/