صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۰۸:۴۶ | ۲۱ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

لیگ ملت های والیبال| رزنده: بازی سختی مقابل ایران داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل، گفت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم و فکر می‌کنم دو تیم اشتباهاتی داشتند.
کد خبر : 1062203

به گزارش خبرگزاری آنا، برناردو رزنده پس از دیدار ایران و برزیل که سه بر یک به سود میزبان شد، اظهار داشت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم که اولین مسابقه برزیل بود. فکر می‌کنم دو تیم اشتباهاتی داشتند، اما در پایان خیلی سخت بود.

وی با بیان اینکه برزیل توانست به بازی برگردد و ست چهارم را ببرد، تصریح کرد: این موضوع همیشه خیلی مهم است. ساختن یک تیم جدید و با کیفیت بالا سخت است. فکر می‌کنم این یک پیروزی بسیار مهم برای برزیل بود.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل ادامه داد: امیدوارم بازیکنان ایران بجنگند و در طول تورنمنت پیشرفت کنند. یقین دارم خیلی زود پیشرفت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha