شاهینطبع: از استعدادها باید حمایت شود/ تیم ملی مسابقات سختی دارد
مهران شاهینطبع در گفتوگو با خبرگزاری آنا، در خصوص قهرمانی تیم بسکتبال استقلال اظهار داشت: فصل خیلی خوبی بود. در کنار تیم بزرگ استقلال و هواداران خوب استقلال، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته اتفاقاتی در کشور افتاد و یکی دو ماه لیگ تعطیل شد، ولی خوشبختانه در مسابقات انتخابی غرب آسیا، تیم ما برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شد که از این بابت خیلی خوشحالم و به جامعه بسکتبال و هواداران تیم تبریک میگویم.
او در مورد مسابقات بسکتبال غرب آسیا گفت: مسابقات به صورت لیگ رفت و برگشت برگزار میشود. ابتدا در منطقه غرب آسیا خواهد بود و بعد هم، در سطح آسیا ادامه پیدا میکند.
سرمربی تیم بسکتبال استقلال در مورد بازیکنانی که فصل گذشته در اختیار داشت، گفت: جوانان خوبی داشتیم که ارتقا پیدا کردند و شرایط خوبی دارند. تا زمانی که مسابقات قطع نشده بود، لیگ خوبی در جریان بود.
وی در مورد تیمداری استقلال در منهای فوتبال گفت: کار بزرگی برای ورزش کشور انجام شده و واقعاً باید از استعدادها حمایت شود. از علی تاجرنیا، هیاتمدیره و باشگاه تشکر میکنم و امیدوار هستم باشگاههای دیگر هم این کار را انجام دهند و تکرشتهای نباشند.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: تیم ملی خوبی داریم و امیدوارم که موفق شوند. مسابقات سختی در پیش داریم. با تیم ملی اردن و همچنین دو بازی با سوریه و اردن حضور در رقابتهای جهانی داریم. سرمربی مناسبی برای تیم ملی داریم و امیدوارم موفق باشند.
انتهای پیام/