هجوم سنگین هوافضای سپاه به پایگاههای آمریکا در منطقه
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیهای از هجوم سنگین هوافضای سپاه به پایگاههای آمریکا در منطقه خبر داد.
کد خبر : 1062185
به گزارش خبرگزاری آنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیهای از هجوم سنگین هوافضای سپاه به پایگاههای آمریکا در منطقه خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است:
فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ
رزمندگان شجاع نیروی هوافضا و قهرمانان نیروی دریایی سپاه سحرگاه امروز در تنبیه متجاوز و پاسخ به تعرض ارتش کودک کش آمریکا به بعضی از واحدهای خدماتی و پاسگاههای ساحلی سپاه و فرماندهی انتظامی و محوط فرودگاه بندرعباس طی دو موج عملیاتی هجده هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا در پایگاههای هوایی علی السالم و احمدالجابر و همچنین پایگاههای هوایی شیخ عیسی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ
انتهای پیام/