ارتش و سپاه به پایگاههای آمریکا حمله کردند
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد: این حمله در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد آپاچی انجام شده است.
کد خبر : 1061914
به گزارش خبرگزاری آنا، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد: در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد خود، برخی از پایگاههای آمریکا در منطقه هدف هجوم قدرتمند ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
ارتش جنایتکار آمریکا بداند در صورت تکرار تعرض به جمهوری اسلامی ایران، حملات سهمگین و گستردهتر علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.
انتهای پیام/