صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
در گفت و گو با آنا؛

عالمی: دوپینگ فرهاد مجیدی شایعه است/ نمی‌دانم چرا تیم بانوان ملوان منحل شد!

مربی ملوان گفت: به نظرم بحث دوپینگ فرهاد مجیدی فقط شایعه است و اصلا واقعیت ندارد.
کد خبر : 106188

ایمان عالمی در خصوص شرایط کنونی تیم ملوان بندرانزلی و مسئولیت جدیدی که در این تیم پذیرفته است، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «من با توجه به رابطه خوبی که با محمد مایلی‌کهن داشتم به صورت تلفنی توافق کردم تا در کنار او در تیم ملوان کار کنم. الان در راه انزلی هستم و اطلاع دقیقی از شرایط کنونی تیم ملوان ندارم.»


او ادامه داد: «تا آنجایی که می‌دانم آقای مایلی‌کهن تیم جوانی را جمع وجور کرده و چند بازیکن پا به سن گذاشته نیز از تیم ما جدا شده‌اند. مایلی‌کهن مربی بوده که توانسته چندین و چند بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی کند و تخصص وی این است که بازیکن‌سازی کند. آینده روشنی برای تیم ملوان می‌بینم و امیدوارم که بتوانیم بار دیگر این تیم پرطرفدار را به لیگ برتر بازگردانیم.»


مربی ملوان درباره انحلال تیم بانوان ملوان نیز بیان داشت: «شنیده‌های من درباره اتفاقاتی که رخ داده در حد خبرهایی است که در رسانه‌ها منتشر شده و واقعا نمی‌دانم آنجا چه مسائلی وجود دارد. دخالتی هم نخواهم کرد چون این موضوع اصلا به من مربوط نیست.»


عالمی در مورد بحث دوپینگ فرهاد مجیدی در سال‌های آخری که در استقلال بازی می‌کرد و خداحافظی ناگهانی این بازیکن گفت: «من عادت ندارم در این جور مسائل ورود کنم. آنچه من در زمان حضورم بر روی نیمکت استقلال به عنوان مربی می دیدم تمرین هر روز فرهاد مجیدی بود که گاها تمریناتی بیش از دیگر بازیکنان تیم انجام می‌داد. به هیچ‌وجه دوپینگ مجیدی را تایید نمی‌کنم. او از مفاخر فوتبال ایران و تیم استقلال است. اگر هم به صورت کاملا ناگهانی خداحافظی کرد به این خاطر بود که می‌خواست در اوج از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن برود.»


او تاکید کرد: «به نظرم بحث دوپینگ فرهاد مجیدی فقط شایعه است و اصلا واقعیت ندارد. من به این موضوع وارد نمی‌شوم اما ایمان دارم که او بازیکن سالمی بود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد مجیدی
ارسال نظر